
Jak aktivovat studenty na praxích: O spolupráci provázejících učitelů se studenty učitelství
Cílem našeho setkání je prozkoumat možnosti efektivní a aktivní spolupráce mezi provázejícími učiteli a studenty učitelství během odborné praxe.
Společně si vyměníme zkušenosti s vedením studentů při výuce, podělíme se o praktické tipy, jak studenty rychle a smysluplně zapojit
do výukového procesu.
Diskutovat budeme také o metodách, které podporují kvalitní reflexi, a o způsobech, jak ji integrovat do našeho vedení.
Představíme si, co přinášejí změny v přípravě budoucích učitelů do praxe provázejících učitelů, i to, jak účelně zařadit tzv. mikrovýstupy a Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství do výuky se studentem.

Kateřina Círová
Vyučuje výtvarnou výchovu na 2. stupni Základní školy Kunratice, působí jako provázející učitel v rámci programu Učitel naživo a také ve spolupráci s Katedrou výtvarné výchovy PedF UK. Věnuje se zavádění nástrojů pro zvyšování kvality vedení studentů učitelství na praxích do škol.